sobota, 18 maja 2013

2. Wiele tematów, w tym ocenki mrówek LPS, odpowiedzi do Ask itd... - przekonajcie się sami ^^




Jak mogliście już doczytać się z tytułu posta, dziś wiele tematów oraz wiele zaległych spraw, a ja postanowiłam już ich dłużej nie odkładać. ^^ Ja i mój "perfekcjonizm" postanowiliśmy uporządkować wszystkie tematy, tak jak to zrobiliśmy w poprzednim poście. :D 
  • "Newsy"
  • "Dyplom od BM"
  • "Ocenki mrówek"
  • "Moja wymiana"
  • "Odpowiedzi do Ask"
No i to już chyba wszystko... Wow, aż 5 tematów, choć szczerze mówiąc spodziewałam się, iż nazbiera się ich więcej. -;- Nie przedłużając już: "Newsy"

~*~

"Newsy":
Newsy... Ale nie takie zwyczajne, o nie... -.- Kosmiczne! Tam, tam, tam! *Przerażająca muzyczka, która trzyma w ciągłym napięciu*. No bo ponoć ziemia jest za mała... o.O Już bardziej wiarygodne było to co mówili w średniowieczu - że płaska ziemia spoczywa na grzbietach słoni, a te z kolei stoją na żółwiu. XD
Moja mama wyczytała z magazynu "Angora", artykuł "Bilet w jedną stronę na Marsa". (Możecie wpisać sobie w Google, może coś wam wyskoczy na ten temat).
Ponoć na tą "akcję" zgłosiło się około 100 ziemian, a wśród nich 2 Polaków. Dla mnie to straszne... Nie wyobrażam sobie ziemian na Marsie... o.O Ponoć nasza cywilizacja musi się rozwijać, a Ziemia stała się za mała... Hm.. Wiem jak to brzmi... No cóż, ja się z pewnością donikąd nie wybieram... Ja nawet za granicą dotąd nie byłam, ludzie! ;_;
Pytanie kończące ten temat: Czy wy polecielibyście na Marsa? I czy na Marsie jest Wi-Fi?
Morał z tego płynie taki: Ziemianie na Ziemi, na Marsie Marsjanie!




"Dyplom od BM":
Ok, nie wiem czy dam radę normalnie pisać post, po tej szokującej wiadomości, ani czy wy zdołacie go przeczytać, ale do dzieła! :D
Dyplom za udział w konkursie u BM: http://lps-friends.blogspot.com/


Cóż, nie wygrałam, ale przynajmniej mam dyplom, ze słodkim jamnikiem, od BULLCIOMANIAKA. :D Jeżeli o ten temat chodzi to chyba już tyle... :/ Krótko, wiem, ale chciałam się tylko pochwalić ŚLICZNYM DYPLOMEM, ZE SŁODKIM JAMNICZKIEM, OD BULLCIOMANIAKA. XD Spok, no to już się pochwaliłam, a wy pewnie teraz pomyślicie, że jestem samochwałą. XD

"Ocenki mrówek LPS":
TAG, dzisiaj jeden z głównych tematów to właśnie ocenki mrówek. ^^ Zdj. znalezione na takiej nieco bardziej "Hasbrowskiej", że tak to ujmę, stronie, od Nicole.
http://petshopshoop.com/
No, a więc zaczynajmy. :>

LPS #1308 (Special Edition)
LPS 1308
Hm... Z tego co widzę seria SWNO, za co odejmę jeden punkt... :/ Nie mam nic przeciwko "naklejanym" oczom, ale często mają dość dziwne kształty obwódki... :/ O prócz tego, że SWNO, to mrówka o mało naturalnym ubarwieniu... Na razie doszukałam się samych minusów, ale plusem jest kształt i ten kwiatek. ^^
6,5/10 - z tego co wynika nie zbyt mi się podoba, ale widywałam gorsze, ta akurat ma całkiem fajny kształt i akcesoria. ^^

LPS #1784
LPS 1784
Joj, ale sweet! :3 Oczy ma piękne, błękitne. <333 Kształt nieco prostszy, ale i tak mi się podoba. :3 Hm, same plusy, tylko, że jej kolor jest zdecydowanie nienaturalny. I tak mi się ogromnie podoba, ale najbardziej lubię petki o naturalnych barwach. :3
9,5/10 - Słodka, tylko ja wolę raczej "saute", w francuskim stylu. :3

LPS #2410 (Blyhte)
LPS 2410
Także sweet, ale podoba mi zdecydowanie mniej od jej poprzedniczki... :/ Ale... Nie można powiedzieć, że ma nienaturalny kolor, bo czerwone mrówki istnieją także. Zielonkawe oczka, które podobają mi się nieomal u wszystkich LPS. :3 Kształt fajny, ale i tak coś mi w niej nie gra... :/
9/10 - Niby wszystko w porządku, ale jednak coś mi w niej zdecydowanie nie pasuje, tylko nie wiem co... :/

LPS #2274
LPS 2274
Słodka i niemal naturalna. :> No tak, niemal, bo nie pasuje fiolet i pomarańcz... :/ Za to mogę odjąć jedynie pół punktu. Oczęta to ona ma słodkie, nie mogę zaprzeczyć i kształt także nawet, nawet... :)
9,5/10 - Podoba mi się i pawie nie mam uwag, ale obyłoby się bez tych dwóch jaskrawych kolorów...

LPS #2613
LPS 2613
Nie wiem dlaczego, ale nie cierpię tej serii... :/ Jest taka... Taka... Dziwna...? Nie LPS'owa. Kolor ma ona wstrętny, fosforyzujący, zieleń i pomarańcz nie kojarzy mi się z niczym przyjemnym... :P Albo mi się zdaje, ale ta mrówa ma lekko różowe białka w oczach? o.O No i nic nieznacząca, pusta czerń. Okropność... Kształt także to nie mój gust, ale podoba mi się bardziej od całej reszty... -.-
6/10 - Zdecydowanie nie mój gust, odjęłabym więcej, ale kształt jednak zły nie jest... :>

LPS #2838
LPS 2838
O matko... -.-' Zróbmy to szybko i bezboleśnie: Kolor - nienaturalny, oczy - różowo czarne, kształt - nienajgorszy... -.-
7,5/10 - I tak lepsza od poprzedniej... -_-'''''

LPS #3050
LPS 3050
No może być... Kolor, choć nienaturalny, to jakoś tak mi się podoba... :/ Kształt także w sumie fajny. Oczy, zdaje mi się, bez różowych białek, ale i tak ta czerń mi przeszkadza... :/
9/10 - Ta jest w sumie fajna, ale przydało by jej się parę niezbędnych poprawek... :/


LPS #2707
LPS 2707
Fiolet i żółć do siebie nie pasują... :/ Kształt w sumie mi się podoba... Oczy chyba pozbawione różu, ale przez brak koloru pozbawione również wyrazu...
8,5/10 - No cóż... -.-

LPS #2815
LPS 2815
Kolor - Brokat i żółć? o.O
 Kształt - No, ok...
 Oczy - ;_;
5,5/10 - Znaj moją litość potworku... -.-'

LPS #2722
LPS 2722
Kolor to on ma nienaturalny, chociaż błękit i fiolet to jedne z moich ulubionych barw... Odejmę pół punku. Oczy wyglądają jakby filetowa farba im się rozlała i próbowali zetrzeć ją niezbyt skutecznym zmywaczem... :/ Pożegnaj się z jednym punktem. -.- No, ale kształt jest fajny, co mówię chyba o wszystkich... XD Nie wiem dlaczego, ale kształty podobają mi się szczególnie. :3 I jak dokładnie są one zrobione, ile pracy musieli w nie włożyć i to, jak dla mnie, to wielki plus!
8/10 - Dałam bym nieco mniej, ale kiedy tylko pomyślę jak oni się napracowali, to żal mi się robi, a ich praca (mówiąc o kształcie) przyniosła niezłe efekty. ;') No i przy okazji fiolet i błękit to jedne z moich ulubionych kolorów... :D

No i już kończymy... Zdaje mi się, że więcej mrówek już nie ma... :) Uporałam się z tym ciężarem i oceniłam chyba wszystkie mrówki. Czyli 10 pet shopów. :)

"Moja wymiana":
Chciałam jedynie krótko poinformować, że wymieniłam się z moją przyjaciółką, z blogu:
http://lpsoluni.blogspot.com/
Ona ode mnie otrzymała Bell Dogi, rasy Boston terier, #3089
LPS 3089
A ja od niej Jamesa Dream's, rasy Chow Chow, #1831:
LPS 1831

Krótko i na temat, ale czułam, że warto was o tym poinformować. Dla niektórych wymiana na 3G to zysk, dla drugich z kolei to strata. :)

"Odpowiedzi do Ask":
No cóż, jeżeli o to chodzi, to zawiedliście mnie. :( Liczyłam na co najmniej 30 pytań, a dostałam 5. :( Trudno, lepsze to niż nic, Ask nie wyszedł, ale dla mego bloga to żadna strata. Cóż, pięć pytań, od jednego użytkownika. ;'( Czas na odpowiedzi:
1. Lubisz mnie?
Tak. ^^
2. Podoba ci się mój blog?
Oczywiście. :)
3. Zadasz mi pytanie na Ask?
Może... Ale z Ask'u już tak często nie korzystam. :/
4. Co sądzisz o grze (mojej ulubionej :D) Stardoll? 
Mi się nie podoba, ale przecież każdy ma własny gust i prawo do posiadania własnego zdania. :)
5. Wymieniasz się pet shop-ami? 
Przecież wiesz, że tak. :D
_____________________
Po pierwsze chciałam serdecznie podziękować użytkowniczce "Ola Krawiecka" za pytania, bo zadała mi je jako jedyna. :( Ale, to dla mnie i tak ważne. :) Cóż... Myślałam, że Ask pisać będę dłużej.
_____________________________

Do następnej notki i pamiętajcie:
Ziemianie na Ziemi, na Marsie Marsjanie!


~ *Emi*

29 komentarzy:

  1. Czekam aż dokończysz :)
    Strona, napisałam na końcu postu, no ale powiem ci ponownie
    deviantart.com
    Tam jest wszystko po angielsku, więc trzeba wpisywać po angielsku, to co chcesz wyszukać.
    Czekam na dokończenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oK. :)
      Dziękuję. :)
      Dokończenie już jest. Ty wysłałaś koma 19 maja, a ja ci odp. 20, a więc być już może. ;)

      Usuń
  2. Kiedy koniec notki?
    Na serio dużo tematów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest, bo dziś jest 20. :) ^^
      No wiem... XD

      Usuń
  3. Więcej tych mrówek matka nie miała xDD Dzięki za koma na blogu ;)

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia... O co chodzi, bo nie kumam? XD Nie ma za co. :)
      ~ *Emi*

      Usuń
  4. Mam tego Chow Chowa c: Jest ładny, ale u mnie akurat jest takim debilem, i mnie trzepie na jego wygląd xD

    Nie mam żadnej mrówki. Na razie tego nie chcę zmieniać :D

    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie. :) Acha... XD Co to znaczy "trzepie"? o.O Ja chyba jestem nie w temacie... XD
      Acha. XD
      Zajrzę z pewnością. :)

      Usuń
  5. O , dokończyłaś!
    Fajny wpis!
    Czekam na następny. :)
    Wiesz, nie wiem czy widziałaś, ale napisałam na blogu, informacje, że go zawieszam.
    Usunęłam to bo udało mi się napisać 3 rozdział. Ale było trudno, bo nie miałam pomysłu, ale w ostatniej chwili napisałam!
    Zapraszam do mnie :)
    ps: Wcześniej, oile się nie mylę napisałaś ''Banner bloga Michaliny''
    Co się stało z tym?
    Bardzo cię proszę, jeśli ci nie sprawi to kłopotu, poleć mojego bloga oraz wklej banner. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak! XD
      Dzięki. :)
      Dziękuję również, bo dla każdego autora z pewnością znaczy to bardzo wiele. :)
      Nie, nie widziałam, a 3 rozdział przeczytam na pewno. :)
      Oki doki. :)
      Tak, napisałam tak, ale uzbierało się zbyt wiele tematów i musiałam parę z nich usunąć... :/ Polecę twojego bloga i wkleję jego banner, ale w następnym poście, czyli już w sobotę. :)
      Pozdrawiam.
      ~ *Emi*

      Usuń
  6. Dlaczego zdjęcia mi się nie wyświetlają.!? -_-" Z wielką ciekawością czekam na NN (u mua jest [tsa... po 5/6 dnaich wróciłam xD] ^^) Więc... Fajnego masz Chow-Chow'a :) i ja tam mrówek nie... nawidzę -.-". Zapraszam do mua ^^
    ~eLeN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, mi się wyświetlają. :D Dziękuję. :) Cieszę się ogromnie, że wróciłaś, bo to, co Ci napisałam w komentarzu było najszczerszą prawdą. :) Dzięki. :) Acha, spok. przecież każdy ma prawo do własnego zdania. :) Wpadnę, z pewnością.
      ~ *Emi*

      Usuń
    2. Ej weź.! Kiedy NN.? Napisz... Plis.!

      ~~~~~
      www.elen-lps.blogspot.com

      Usuń
  7. Super notka :) Victorii chodziło o to , że jest ich mnóstwo!!! W tym ostatnie kilka są takie same XD W pełni podzielam jej zdanie XD



    April LPS zaprasza na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Acha. XD Nie, na pewno nie. O.O Ok. :)
      Zajrzę, z pewnością. :)
      ~ *Emi*

      Usuń
  8. Masz bloga o LPS? Sprawdź ile jest wart!
    http://oceny-blogow-o-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. :) Dziękuję, że go oceniasz, o ile o to chodzi... XD
      Zajrzę z pewnością.
      Pozdrawiam.
      ~ *Emi*

      Usuń
  9. Tak jak eLeN, zdjęcia mi się nie wyświetlają :( Nie mam ani jednej mrówki, ponieważ mi się nie podobają, ale każdy ma inny gust. Sorry, że nie zadałam pytania, naprawdę nie mam talentu do wywiadów.
    -------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale nie wiem dlaczego... ;'( Większości się wyświetlają, mi także... Moim zdaniem niektóre mrówki są ok, ale niektóre z nich - wręcz przeciwnie. :/ Nic się nie stało, ale do tego nie trzeba talentu, wystarczy pytanie typu: "hobby?" i tyle. :)
      Pozdrawiam, a na twój blog zajrzę z pewnością. :)
      ~ *Emi*

      Usuń
  10. Fajna wymian bo oba LPS są cudne :) Mrówki szczerze mówiąc nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki. :3 Przecież każdy może mieć własny gust i prawo do posiadania własnego zdania, cn? :)
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne tematy, mrówki są takie interesujące i śliczne. Super post^^
    ------------------------------
    Wpadnij na naszego bloga:
    http://filozoficznie-o-lps.blogspot.com/ i poleć go innym ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja również podzielam twe zdanie. :) I dziękuję ponownie. ^^
      Na blogu już zajrzałam, skomentuję i polecę. :)

      Usuń
  13. Mam taką sprawę, nie wiem czy to napisałam, czy nie, ale
    napiszę jeszcze raz. Zapraszam do mnie na 4 rozdział, a piąty będzie za kilka dni bo jutro jadę na wycieczkę.
    zapraszam do mnie, i wybacz jeśli już to napisałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, napisałaś już, a ja skomentowałam. ^^ Czekam na 5 rozdział! ^^
      ~ *Emi*

      Usuń
  14. Kurde... Czy ty musisz mieć tyle komentarzy!? -_-" Ehh... A właśnie?! Kiedy NN ,bo nie umiem się już doczekać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KURDE, TAK! XD NN może w tą sobotę, ale i tak nic nie obiecuję... Wybacz, ale zachorowałam, poza tym: brak chęci, brak mobilizacji oraz brak weny twórczej potrzebnej do pisania blogu o LPS. ;P
      ~ *Emi*

      Usuń
  15. Możesz polecić mojego bloga? http://zycie-electry.blogspot.com/ z góry dzięki ^>^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. ^-^ Nie wiem tylko kiedy następna notka, ale z pewnością polecę. :)

      ~ *Emi*

      Usuń