środa, 8 maja 2013

1. Informacje, My new LPS + na co dziewczyna (taka jak ja) może wydać 70 zł?


 Dziś przygotowałam dla was parę informacji i wiadomości. :) Dzisiaj w planach:

  • "YouTube"
  • "Ask.fm"
  • "Ask blogowy"
  • "My new LPS"
  • "Na co dziewczyna (taka jak ja) może wydać 70 zł?"

~*~

"YouTube":
Wy zapewne posiadacie już YT. Ja nie używałam tej strony, aż do teraz! Mój pierwszy zmontowany filmik (o LPS) ujrzał już światło dzienne. Byłabym wam niezmiernie wdzięczna, gdybyście skomentowali, lajkneli itd. Z góry dziękuję.


"Ask.fm":
No i jeszcze założyłam sobie Ask. ^^ Możecie pytać mnie o co chcecie. :)

"Ask blogowy":
Uwaga, bo to bardzo ważne!!! Otwieram Ask na blogu. Czekam na wiele pytań. Ale z góry uprzedzam, iż na pytanie osobiste nie raczę odpowiedzieć. 
Dziękuję za uwagę.

"My new LPS":
Jak już wspominałam dostałam nowe petki. ^^ Na rocznicę komunii świętej - wszystkie z 3G. Zdjęcia?

 LPS 3089
Pies, boston terrier - Bell Dogi. #3089

LPS 3099
Pies gończy - Nicole Dream's. #3099.

LPS 2884
Świnka - Pink Pig. #2884 (Jej kiwa się głowa, co u 3G jest nie spotykane... o.O).

 LPS 3088
Pszczółka - Melanii Bee. #3088 (Te oczy!!!!! *-*).

LPS 3037LPS 3038
Sarna i jej baby - Lilia Sweet i Betanii Sweet. #3037 i #3038.

Jak się wam podobają? ^^ Razem to 7 pet shop'ów. (WOW! o.O)

"Na co dziewczyna (taka jak ja) może wydać 70 zł?": 
No właśnie... Nie dawno wspominałam już, że dostałam 70 zł i mogę wydać je na co chcę! ^^ W skarbonce mam około 700 zł, ale to oszczędności. Zbieram na nowy wystrój pokoju, ale nie chcę was już zanudzać sprawami z mojego życia osobistego. Wracając do owego, już wspomnianego tematu to kupiłam 6, a jeżeli zestaw z koszem i piłką liczyć jako dwa przedmioty, 7 rzeczy. Może kilka fotek? :* 


Kosz, przywiązany różową wstążeczką. XD

Niewielka zielona piłka. Dzierżę ją w mych dłoniach. :D


Zdj. przykładowe.

LPS 2748
Żyrafa - Queen Big. #2748 (Królowa  pośród wszystkich moich pet shop'ów. ^^)

LPS 895
Wieloryb. #895 
Ale nie należy on już do mnie. Wymieniłam się nim z moją przyjaciółką, z blogu:
http://lpsoluni.blogspot.com/
A więc teraz mam tego pet shop'a:

  

Struś - German Stick. #1045 (Wiem, że powinna być to samica *o czym z resztą świadczy kokardka*, ale jakoś mi tak wyszło... :/ W dodatku Odeta szukała małżonka więc... :D)

LPS 682
Kangur - Angel Saint. #682 (Jest boski! *-*)

LPS 2758
Łabędź - Odeta Shine. #2758 (Tak, to ta Odeta od Strusia - Germana. ^^)

Czyli, że razem 11 pet shop'ów?! Wow, muszę trochę przyhamować! XD No, ale cóż... Ciocia i babcia obiecały mi po jednym pet shop'ie, no i wzięłam udział w konkursie z magazynu "Littlest Pet Shop - Zakątek Zwierzątek", więc... XXXDDD 
Pozdrowienie przysyła...
(Sami wiecie kto! XD)
~ *Emi*

24 komentarze:

  1. Wiesz co, ja też mam Ask to link:
    http://ask.fm/Olaa3214
    Zapytaj, o co chcesz :).
    A i jeszcze coś: skomentujesz mojego ostatniego wpisa na blogu??? Plissssss
    POZDRO~Oleńka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowa notka i w ogóle nowy Blog. U mnie nowa notka o LPS Deco Pet. Zapraszam serdecznie ;)


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłaś! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Fajny wygląd. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ok, kilka pytań na ask blogowy, o którym wspomniałaś.
      1. Lubisz mnie?
      2. Podoba ci się mój blog?
      3. Zadasz mi pytanie na Ask?
      4. Co sądzisz o grze (mojej ulubionej :D) Stardool?
      5. Wymieniasz się pet shop'ami?
      No to tyle. Zajrzyj na moje blogi.
      POZDRO~Oleńka <3

      Usuń
    2. No wiem. ^^ Dzięki. :) Zajrzę.

      Usuń
    3. Dzięki, Olu, za pytania. ;) Zapytałaś jako jedyna. :( Zajrzę.

      Usuń
  5. JEJ . Wróciłaś ^^ Super notka :D Zapraszam cię na mojego bloga .

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!
    Masz odnowiony blog, super.
    Zajrzę na youtube za kilka dni,
    bo na razie internet bardzo wolno mi chodzi!!!!
    U mnie wpis wieczorem, sorki,że długo nie pisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. :)
      Dzięki. :)
      Ok, przykro mi z tego powodu. :(
      Ok, nic się nie dzieje, ale już na prawdę nie mogłam się doczekać! XD

      Usuń
  7. Ach, więc oto nowe LPS XD
    All G2 piękne
    G3 - Straszne xD Sorry, ale już mówiłam, G3 nie trawię :D

    11 LPS? Nieźle, ale Cię przebiję ;D Na urodziny dostałam 14 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, tak... XD
      Dzięki.
      Nie dzięki. XD Nic się nie dzieje, każdy przecież może mieć własne zdanie, co nie?
      No wiem... XD Spok, gratuluję. :D
      Mam jedno pytanie: dlaczego nikt nie zdaje mi pytań na blogowy Ask?! XD Tylko jedna Ola Krawiecka. ;'(
      ~ *Emi*

      Usuń
  8. Przepraszam kochana, że nie skomciałam, może mi kiedyś wybaczysz :( Pytań Ci nie zadam, bo nie mam talentu do robienia wywiadów, może ktoś lepszy sie znajdzie. Na yt już wchodzę i dam suba. 11 LPS?!?! Szczęściara. No to ja się dziwie, że niektórzy mają ich po 200. A ja najwyżej 2-3 w miesiącu kupuje. Trzeba oszczędzać, wojna idzie xD
    ---------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepraszaj, nie ma za co przecież. :) Hm, szkoda, bo tylko jeden użytkownik zadał mi pytania. XD Dzięki! <333 No wiem. XD Ja także, bo ja mam dopiero 30 LPS. XD Tia... Jaka wojna, bo ja nie jestem w temacie? XD

      ~ *Emi*

      Usuń
  9. Czekam na następny wpis!
    O ile się nie mylę, będzie jutro..?
    Nie mogę się doczekać!
    Zapraszam do mnie na 2 rozdział- jest podobny, ale ulepszony i ciekawszy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. XD
      Tak, dzisiaj. XD
      Dziękuję? XD
      Zajrzę, z pewnością. ;)
      Pozdrawiam również
      ~ *Emi*

      Usuń
    2. Wybacz, że kolejny raz komentuje- to ostatni raz przy tym wpisie- odpisałam ci
      przy drugim rozdziale u mnie- jak możesz zobacz :)

      Usuń
  10. Ejejeje, zaraz... masz 8 lat?
    ~Madz

    OdpowiedzUsuń