środa, 1 maja 2013

Zacząć od nowa...

Witam. 
Dzisiejszy post będzie krótki i zupełnie inny od poprzednich... Wiem, że spodziewaliście się ocenek przeróbek, ale mam coś ważniejszego. Zacznę blog od nowa... Skasuję stare posty itd i zacznę pisać od nowa. Wiem, że to nie mądre, ale jestem młodą zakręconą nastolatką i różne pomysły przychodzą mi go głowy, które (choćby nie wiem jak bardzo zakręcone musiały być... To znaczy nie np. skok z mostu itp.) trzeba realizować.
- Zastanowiłaś się?
- Tak.
- Na pewno?
- Nie.
- Czyli, że jednak się nie zastanowiłaś, czy tak?
- Tego nie powiedziałam... -.-
Sami widzicie?! XD
 Mam nadzieję, że mi wybaczycie i nadal będziecie odwiedzać ten blog. Dla mnie znaczy to bardzo wiele... :)
Dlaczego zmieniam blog, się pytacie? 
Bo wszystko wymyka mi się z pod kontroli... Raz jestem poważna, a raz przeciwnie... Zmieniam  co chwilę czcionkę i wygląd bloga... Tak nie może być dalej! Można powiedzieć, że wszystko mi się (tak jakby) "rozlazło"... :/ 
No to 4 maja wszystko będzie już gotowe... *-* 
1. Czcionka, której nie zmienię. 
2. Jeden nastrój (czyli bardziej zakręcony, albo taki pomiędzy...) 
I 3. Jeden wygląd bloga! Czyli ten. Już na zawsze! No chyba, że wy będziecie chcieli go zmienić, ale to uzgodnimy już razem ^^

No to pa!
Żegna się z wami zakręcona dziewczyna - internautka, pisarka, miłośniczka zwierząt, fanka serialu "Tajemnice domu Anubisa" i mieszkanka Polski, której, błagam, wybaczcie!
 Odtąd podpisywać się będę jako 
~ *Emi* 
Bo pewna "Kate" nie lubi mojego nicka, a ja robię wszystko, aby wam dogodzić. 

Na razie! Spotkamy się w sobotę, na odświeżonej wersji tego bloga. ^^

25 komentarzy:

  1. Na pewno wpadnę. Rozumiem cie. Ja też miałam , gdy zaczynałam Blogowanie okres ,,wymknięcia się z pod kontroli''. Ale u mnie było duuużo gorzej ;)



    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo iż zmieniasz bloga to będę tu wpadać :)
    Pamiętasz na bloog.pl jak ciągle zmieniałam blogi ? xD
    A co do mojego bloga o Violettcie - nowy wpis nie długo , może dziś ,
    a na blogu o Sarze odnowiony wpisik <3
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pamiętam... XD Dziękuję za informacje i pozdrawiam również. ^^

      Usuń
  3. Obojętnie jak bardzo się zmieni, i tak będę tu wpadać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dla mnie znaczy to bardzo wiele... ^^

      Usuń
  4. Nie ma się czym przejmować, przynajmniej wg mnie.
    Ja też miałam różne pomysły i brnęłam z blogiem dalej. Po co zaczynać ciągle od nowa? Też niekiedy jestem poważna, a niekiedy tak mi odwala, że jak potem to czytam nie mogę uwierzyć.

    BM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to racja, ale ja już taki mam charakter... XD Więcej zaczynania od nowa nie będzie. :) XD
      ~ *Emi*

      Usuń
  5. Nie ma się czym martwić. Każdy bloger miał taki okres jak ty. Więc nie poddawaj się, tylko brnij dalej!
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie powiedziałaś mi o tym wcześniej, bo stare wpisy już skasowane... :x Ale kasować już więcej nie będę. ^^ Już nie będę się przejmować, tylko "brnąć". Dzięki za rację + zjawię się na live. ^^
      ~ *Emi*

      Usuń
  6. I tak nadal będę odwiedzać tego bloga ;P Jak zaczynałam pisać posty to nawet nie wiedziałam jak się dodaję zdjęcie xD Lecz w końcu się połapałam ... i reszta szła z górki ! Twój blog jest bardzo ciekawy i fajny :D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam twojego bloga od początku dlatego dla mnie to nawet lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że będziesz pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwaga: przez dzisiejszy dzień i połowę jutrzejszego dnia, nie będę mogła zajmować się tym blogiem.
    Dziękuję wam wszystkim za komentarze i pozdrawiam serdecznie.
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Em, sorry. Problemy techniczne xD Wcześniej nie odwiedzałam Twojego bloga, ale chyba dużo straciłam, bo zapowiada się nieźle.
    ----------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak porządna rozmowa samego z sobą.

    Ja osobiście wolę stary wygląd blogów. Na tym.. czasem ciężko komać.

    Co tu mówić? See you later. Dziś NN u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja! XD

      A więc zmienię wygląd. ^^ Propozycje w następnej części następnej notki. :D

      Cóż... również. Na pewno wpadnę. ;)

      ~ *Emi*

      Usuń
    2. Mam dla ciebie radę. ;) Jeżeli trudno ci komać, wystarczy, że klikniesz na nagłówek i gotowe! Można komać!
      Pozdro
      ~ *Emi*

      Usuń